Ett miniprojekt

Jag hittade en tajt kort klänning men med väldigt fint mönster på sommarrean för hela 29 kr på Gina Tricot. Jag är inte så mycket för tajta miniklänningar så jag gjorde om den lite. Ett miniprojekt men med stor skillnad! 
 
Fina bilden är tagen av Lotta Ahlner
 
Postat av: Petra

Fin du är! O fin topp det blev! :)

Svar: Hahaha tack finis!
Issa

2013-08-26, 08:17:33 -
Postat av: Jennifer

Va fin den blev! :)
Och har du blivit blond också ser jag :)

Svar: Tack! Jajjemän, men vet inte om jag trivs i det ^^
Issa

2013-08-26, 15:35:11 - URL: http://jeenlicious.blogg.se
Postat av: Matti

den blev verkligen snygg och ser riktigt snygg ut.
En sådan skulle ja vilja ha :)

2013-08-29, 21:08:16 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till toppen