Brudklänningstankar

Jag är så himla sugen på att sy en brudklänning. Bara för att det är kul, kanske säljer den sen när jag fått fota den. Någon som är intresserad av att agera modell?
 
Annars har syandet stått stilla ett tag, men nu ska jag ta mig i kragen tänkte jag. Har massor med påbörjade projekt, den grå tunikan ska göras lite ändringar på, har klippt ut delar till en kappa, påbörjat tre olika klänningar varav en är till systerdottern, har länge tänkt göra ett fodral till min MacBook i lappteknik samtidigt som jag försöker sticka en halsduk.
Allt har varit stillastående, trots mitt i stort sett arbetslösa tillstånd. Det beror helt på vovven får jag erkänna. Att sy tar tid, tid jag vill ha med han nu när han är valp.
 
Postat av: Jennifer

Åh vad roligt! :)

2013-02-01, 23:56:22 - URL: http://jeenlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till toppen